Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Το φλίπερ των AC/DC



Δεν ξέρω για σας (αλλά θα ήθελα να μάθω με σχόλιά σας), όμως εγώ ήμουν φανατικός οπαδός των φλίπερ. Έχω περάσει αμέτρητες ώρες ευχαρίστησης προσπαθώντας να κάνω ακόμη ένα hi score. Οι κόντρες με τα φιλαράκια στην "Elvira" και τον 'Batman" έχουν μείνει στην ιστορία. Για τους νεότερους προφανώς αυτά δεν λένε τίποτα, είμαι σίγουρος όμως πως η συγκεκριμένη εικόνα έχει ξυπνήσει φοβερές μνήμες στους πιο παλιούς, ακόμη κι αν δεν ήταν οπαδοί του παιχνιδιού.

Να λοιπόν που κυκλοφορεί μία ειδική έκδοση από την εταιρεία Stern αφιερωμένη στην μεγάλη μέταλ μπάντα AC/DC. Εννοείται πως στο "πακέτο" υπάρχουν και τραγούδια του συγκροτήματος.
Είναι δεδομένο πως το συγκεκριμένο φλιπεράκι θα ήθελα να είναι δικό μου, αλλά με τιμή $6.000 (για την φθηνότερη από τις 3 εκδόσεις) μάλλον θα μείνω με την όρεξη...

Photo by www.e-repair.org


7 σχόλια:

fotis είπε...

Γαμάτο αν και δεν ήμουν και πολύ φαν των φλίπερ στο συγκεκριμένο λόγω ac/dc θα έριχνα μπόλικα κέρματα.Στο δεύτερο θα προτιμούσα την elvira πάντως :D

Unknown είπε...

Όπως και να το κάνουμε, είναι άλλη κλάση η Ελβίρα! :)

fotis είπε...

Δεν λές τίποτα :D

Χρήστος Γ. είπε...

Συνήθως ήταν μέσα στα σφαιριστήρια. Μόνιμος θαμώνας σ' αυτά αλλά δεν τα ακούμπησα ποτέ, ούτε τα θυμάμαι με νοσταλγία. Εθισμένος σε άσχημο βαθμό μόνο με το μπιλιάρδο!
Καλημέρα!

Unknown είπε...

Καλημέρα Χρήστο! Άλλος μεγάλος έρωτας το μπιλιάρδο, ιδιαίτερα το γαλλικό. Θα ήθελα να έχω τη δυνατότητα να φτιάξω στο σπίτι μου ένα play room με μπιλιάρδο, το κλασικό ποδοσφαιράκι (το οποίο μας έχει φάει άπειρα δεκάρικα(!) και στο οποίο έχουμε δώσει ομηρικές μάχες) και 2-3 φλίπερ!

Χρήστος Γ. είπε...

Γαλλικό μα και βέβαια Γαλλικό.
Αν όμως με πας τώρα σ' ένα σφαιριστήριο και με ξεκινήσεις από ποδοσφαιράκι και φλίπερ και δεις τι θα κάνω θα πεις: Ρε φίλε με δουλεύεις; Και θα έχεις δίκιο. Δεν τα ακούμπησα ποτέ αυτά τα παιχνίδια, ΠΟΤΕ. Μόνο μπιλιάρδο. Να φανταστείς ότι όταν ήμουν μικρός έβαζα στο τραπέζι στο σπιτιού γύρω γύρω βιβλία και έριχνα μέσα 3 βόλους έπαιρνα για στέκα τον πλάστη της γιαγιάς κι έπαιζα. Τρέλα. Σήμερα που φοράω και γυαλία δεν έχω τη δυνατότητα να παίζω. Αλλά ούτε και χρόνος υπάρχει. Το όνειρο να φτιάξω play room έμεινε... όνειρο!!!

Unknown είπε...

χαχαχα Να είσαι σίγουρος ότι δεν ήσουν ο μοναδικός που έκανες τη συγκεκριμένη πατέντα... Δυστυχώς κι εγώ, για διάφορους λόγους, είχα πολύ καιρό να παίξω. Πριν μερικούς μήνες ξαναέπαιξα. Πολύ ωραία αίσθηση. Με την πρώτη ευκαιρία θα το ξαναρχίσω.
Όσο για το play room, δυστυχώς για τους περισσότερους μένει όνειρο. Δεν πειράζει όμως. Ας ονειρευομαστε...

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...