Η Mozilla και η Google ανακοίνωσαν πως θα προσθέσουν στους browsers τους το εργαλείο "Do Not Track", το οποίο θα αποτρέπει τους διαφημιστές από το να συλλέγουν στοιχεία των χρηστών.
Για τον Firefox δεν έγινε γνωστό το πότε θα είναι διαθέσιμο, αλλά σύμφωνα με την εταιρεία, θα είναι το πρώτο από μία σειρά βημάτων για την προστασία των χρηστών.
Για τον Chrome είναι ήδη έτοιμο για download, αλλά προς το παρόν μπλοκάρει διαφημίσεις μόνο από σάιτ τα οποία δίνουν στον χρήστη την επιλογή να αρνηθεί τις στοχευμένες διαφημίσεις.
Ο τρίτος της "παρέας" (Microsoft) ετοιμάζει τη νέα έκδοση του φυλλομετρητή της (Internet Explorer), ο οποίος θα ενσωματώνει ένα παρόμοιο χαρακτηριστικό, με τη διαφορά ότι ο χρήστης θα πρέπει από μόνος του να δημιουργήσει μία λίστα με τις σελίδες που θέλει να μπλοκάρει.
Πηγή: http://news.yahoo.com
Για τον Firefox δεν έγινε γνωστό το πότε θα είναι διαθέσιμο, αλλά σύμφωνα με την εταιρεία, θα είναι το πρώτο από μία σειρά βημάτων για την προστασία των χρηστών.
Για τον Chrome είναι ήδη έτοιμο για download, αλλά προς το παρόν μπλοκάρει διαφημίσεις μόνο από σάιτ τα οποία δίνουν στον χρήστη την επιλογή να αρνηθεί τις στοχευμένες διαφημίσεις.
Ο τρίτος της "παρέας" (Microsoft) ετοιμάζει τη νέα έκδοση του φυλλομετρητή της (Internet Explorer), ο οποίος θα ενσωματώνει ένα παρόμοιο χαρακτηριστικό, με τη διαφορά ότι ο χρήστης θα πρέπει από μόνος του να δημιουργήσει μία λίστα με τις σελίδες που θέλει να μπλοκάρει.
Πηγή: http://news.yahoo.com
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου